

Gwarancja jakości w Biedronce
Na całość procesu monitorowania jakości w Biedronce składają się:
Ocena dostawcy
Audyt zgodny ze standardami Unii Europejskiej, pozwalający stwierdzić, że potencjalny dostawca jest w stanie spełnić odpowiednie warunki produkcyjne oraz powtarzalną jakość produktów
Szczegółowa ocena produktu
Testy laboratoryjne i konsumenckie, na podstawie których wybierany jest produkt najlepszy pod względem jakościowym oraz najatrakcyjniejszy pod względem wyglądu, smaku i zapachu
Monitoring produktu
Okresowe kontrole laboratoryjne produktów znajdujących się już w sprzedaży pobieranych losowo ze sklepów oraz magazynów dystrybucyjnych
Monitoring dostawcy
Wizyty kontrolne dla sprawdzenia stanu sanitarnego i technicznego zakładu oraz wewnętrznej kontroli opakowań, surowców, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego
Procedury reklamacji
Skuteczny system przekazania do centrali wszystkich reklamacji zgłaszanych przez klientów, pracowników sklepów oraz instytucji zewnętrznych w celu wstrzymania sprzedaży wadliwych produktów i zapobieżenia powtarzaniu się takich przypadków w przyszłości.
Powyższy proces gwarantuje klientom Biedronki stałą, wysoka, jakość wszystkich produktów dostępnych w naszych sklepach, codziennie w najniższej cenie.