Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Oferta
-
Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?
Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są w sklepach Biedronka oraz na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/regulaminy
-
Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?
Gazetki Biedronka w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach, a w wersji elektronicznej w aplikacji mobilnej Biedronka oraz na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki
-
Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?
We wszystkich sklepach Biedronka prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.
-
Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?
Informacje o konkursach Biedronki znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne
Produkty
-
Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?
Możliwość dostawy do domu produktów ze sklepów Biedronka istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych. Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
- https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en
Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa -
Czym jest i jak działa Tu Biedronka?
Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/
-
Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.?
Wszelkie informacje dotyczące kart podarunkowych Biedronki są dostępne na stronie internetowej: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
-
Gdzie mogę uzyskać informacje o interesującym mnie produkcie?
Jeżeli masz pytania dotyczące produktów dostępnych w sklepach Biedronka, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt
-
Jak mogę sprawdzić dostępność produktu w sklepie?
Dostępność wybranych produktów możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej lub bezpośrednio w sklepie Biedronka. Dostępność produktów podana w aplikacji jest orientacyjna.
Sklep
-
Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?
Informacje o lokalizacji sklepów Biedronka znajdują się na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/sklepy
-
W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?
Godziny otwarcia sklepów Biedronka znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt
-
Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?
Nie udzielamy informacji na temat numerów telefonów do sklepów Biedronka oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt:
- Infolinia: 800 080 010
- Adres e-mail: bok@biedronka.pl
- Formularz kontaktowy: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt -
W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?
W sklepach sieci Biedronka akceptujemy płatność:
- Gotówką
- Kartą płatniczą
- Kartą podarunkową
- E-kodem
- Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
- Mobilną -
Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?
W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu Biedronka, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.
-
Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?
Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich Klientów odwiedzających sklepy Biedronka.
Karta Moja Biedronka
-
Jak zarejestrować kartę MB?
Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia Aktywacja Online, Aktywacja w Aplikacji lub Telefoniczna.
- Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na Stronie Internetowej: https://moja.biedronka.pl lub w Sklepie Internetowym Biedronka Home: https://home.biedronka.pl/. Aktywacja Online zostaje dokonana po prawidłowym wypełnieniu Formularza, podaniu kodu SMS otrzymanego przez Korzystającego na numer telefonu wskazany w Formularzu i otrzymaniu odpowiedniej wiadomości na Koncie lub wiadomości SMS z potwierdzeniem na numer telefonu podany podczas Aktywacji Online;
- Aktywacja w Aplikacji odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się w Aplikacji Mobilnej. Aktywacja w Aplikacji zostaje dokonana po prawidłowym wypełnieniu Formularza, podaniu kodu SMS otrzymanego przez Korzystającego na numer telefonu wskazany w Formularzu i otrzymaniu odpowiedniego komunikatu na Koncie w Aplikacji;
- Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem: (22) 20 53400. Aktywacja Telefoniczna zostaje dokonana po prawidłowym podaniu wymaganych danych. -
Jak dezaktywować kartę MB?
Kartę Moja Biedronka można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl, w Aplikacji Mobilnej: Więcej -> Profil -> Zarządzaj kontem -> Rezygnacja z udziału w programie Moja Biedronka lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?
Regulamin karty Moja Biedronka znajduje się na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl/regulamin/
-
Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?
Do każdej karty Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. Można również korzystać z Wirtualnej Karty znajdującej się w Aplikacji Biedronka, jeśli oczywiście ma się założone konto w Aplikacji. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.
-
Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.
-
Jak zmienić dane przypisane do karty MB?
Dane przypisane do karty Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub w sekcji "Konto" w Aplikacji Biedronka, z zastrzeżeniem, iż numer telefonu podany podczas Aktywacji w Aplikacji może być zmieniony wyłącznie telefonicznie poprzez dedykowaną infolinię pod numerem: (22) 20 53400.
-
Czy muszę mieć plastikową kartę MB żeby móc założyć konto w aplikacji?
Nie. Jeśli nie masz plastikowej karty Moja Biedronka, to nadal możesz założyć konto w aplikacji. Wówczas znajdziesz w niej wirtualny odpowiednik karty Moja Biedronka.
-
Czy mogę otrzymać plastikową kartę do aplikacji?
Nie. Jeśli zakładasz nowe konto w aplikacji, nie mając wcześniej karty Moja Biedronka, to otrzymujesz wyłącznie wirtualny odpowiednik karty w aplikacji.
Praca w JMP S.A.
-
Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?
Aktualne oferty pracy w Biedronce są publikowane na stronie internetowej: https://pracawbiedronce.pl/
-
Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?
Aplikację na interesujące Cię stanowisko pracy w Biedronce możesz złożyć na stronie: https://pracawbiedronce.pl/
Zwroty i reklamacje
-
Gdzie mogę znaleźć informację na temat zwrotów i reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji umieszczone są na stronie Biedronki: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje
-
Jakie są terminy rozpatrzenia reklamacji?
Szczegółowe informacje o terminach rozpatrywania zgłoszeń konsumenckich umieszczone są na stronie Biedronka: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje
-
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Status reklamacji artykułów przemysłowych, składanej w sklepie Biedronka, możesz sprawdzić w zakładce: https://www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji.
W przypadku reklamacji składanych online, prosimy o kontakt w zgłoszeniu mailowym lub w aplikacji mobilnej. -
Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?
Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich sklepach Biedronka na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje
-
Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?
Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie, z wyjątkiem sklepów franczyzowych. Reklamacje można zgłaszać również drogą telefoniczną i elektroniczną:
- kontakt telefoniczny 800 080 010* (z telefonu stacjonarnego)
- (22) 205 33 00** (z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
- adres e-mail: bok@biedronka.pl
- formularz kontaktowy: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt
- zgłoszenie wysłane przez aplikację mobilną Biedronka
* połączenie bezpłatne
** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu
-
800 080 010*
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00**
(z telefonu komórkowego
lub z zagranicy) - (22) 205 33 01**
- bok@biedronka.eu
* połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów