Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

    Oferta

    • Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?

      Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są w sklepach Biedronka oraz na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

    • Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?

      Gazetki Biedronka w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach, a w wersji elektronicznej w aplikacji mobilnej Biedronka oraz na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki

    • Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?

      We wszystkich sklepach Biedronka prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.

    • Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?

      Informacje o konkursach Biedronki znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne

    Produkty

    • Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?

      Możliwość dostawy do domu produktów ze sklepów Biedronka istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych. Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
      - https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
      - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en

      Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
      Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa

    • Czym jest i jak działa Tu Biedronka?

      Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/

    • Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.?

      Wszelkie informacje dotyczące kart podarunkowych Biedronki są dostępne na stronie internetowej: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/

    • Gdzie mogę uzyskać informacje o interesującym mnie produkcie?

      Jeżeli masz pytania dotyczące produktów dostępnych w sklepach Biedronka, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

    • Jak mogę sprawdzić dostępność produktu w sklepie?

      Dostępność wybranych produktów możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej lub bezpośrednio w sklepie Biedronka. Dostępność produktów podana w aplikacji jest orientacyjna.

    Sklep

    • Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?

      Informacje o lokalizacji sklepów Biedronka znajdują się na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/sklepy

    • W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?

      Godziny otwarcia sklepów Biedronka znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

    • Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?

      Nie udzielamy informacji na temat numerów telefonów do sklepów Biedronka oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt:
      - Infolinia: 800 080 010
      - Adres e-mail: bok@biedronka.pl
      - Formularz kontaktowy: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

    • W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?

      W sklepach sieci Biedronka akceptujemy płatność:
      - Gotówką
      - Kartą płatniczą
      - Kartą podarunkową
      - E-kodem
      - Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
      - Mobilną

    • Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?

      W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu Biedronka, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.

    • Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?

      Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich Klientów odwiedzających sklepy Biedronka.

    Karta Moja Biedronka

    • Jak zarejestrować kartę MB?

      Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia Aktywacja Online, Aktywacja w Aplikacji lub Telefoniczna.
      - Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na Stronie Internetowej: https://moja.biedronka.pl lub w Sklepie Internetowym Biedronka Home: https://home.biedronka.pl/. Aktywacja Online zostaje dokonana po prawidłowym wypełnieniu Formularza, podaniu kodu SMS otrzymanego przez Korzystającego na numer telefonu wskazany w Formularzu i otrzymaniu odpowiedniej wiadomości na Koncie lub wiadomości SMS z potwierdzeniem na numer telefonu podany podczas Aktywacji Online;
      - Aktywacja w Aplikacji odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się w Aplikacji Mobilnej. Aktywacja w Aplikacji zostaje dokonana po prawidłowym wypełnieniu Formularza, podaniu kodu SMS otrzymanego przez Korzystającego na numer telefonu wskazany w Formularzu i otrzymaniu odpowiedniego komunikatu na Koncie w Aplikacji;
      - Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem: (22) 20 53400. Aktywacja Telefoniczna zostaje dokonana po prawidłowym podaniu wymaganych danych.

    • Jak dezaktywować kartę MB?

      Kartę Moja Biedronka można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl, w Aplikacji Mobilnej: Więcej -> Profil -> Zarządzaj kontem -> Rezygnacja z udziału w programie Moja Biedronka lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?

      Regulamin karty Moja Biedronka znajduje się na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl/regulamin/

    • Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?

      Do każdej karty Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. Można również korzystać z Wirtualnej Karty znajdującej się w Aplikacji Biedronka, jeśli oczywiście ma się założone konto w Aplikacji. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.

    • Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?

      Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

    • Jak zmienić dane przypisane do karty MB?

      Dane przypisane do karty Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej: https://moja.biedronka.pl, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub w sekcji "Konto" w Aplikacji Biedronka, z zastrzeżeniem, iż numer telefonu podany podczas Aktywacji w Aplikacji może być zmieniony wyłącznie telefonicznie poprzez dedykowaną infolinię pod numerem: (22) 20 53400.

    • Czy muszę mieć plastikową kartę MB żeby móc założyć konto w aplikacji?

      Nie. Jeśli nie masz plastikowej karty Moja Biedronka, to nadal możesz założyć konto w aplikacji. Wówczas znajdziesz w niej wirtualny odpowiednik karty Moja Biedronka.

    • Czy mogę otrzymać plastikową kartę do aplikacji?

      Nie. Jeśli zakładasz nowe konto w aplikacji, nie mając wcześniej karty Moja Biedronka, to otrzymujesz wyłącznie wirtualny odpowiednik karty w aplikacji.

    Praca w JMP S.A.

    • Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?

      Aktualne oferty pracy w Biedronce są publikowane na stronie internetowej: https://pracawbiedronce.pl/

    • Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?

      Aplikację na interesujące Cię stanowisko pracy w Biedronce możesz złożyć na stronie: https://pracawbiedronce.pl/

    Zwroty i reklamacje

    • Gdzie mogę znaleźć informację na temat zwrotów i reklamacji?

      Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji umieszczone są na stronie Biedronki: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje

    • Jakie są terminy rozpatrzenia reklamacji?

      Szczegółowe informacje o terminach rozpatrywania zgłoszeń konsumenckich umieszczone są na stronie Biedronka: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje

    • Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?

      Status reklamacji artykułów przemysłowych, składanej w sklepie Biedronka, możesz sprawdzić w zakładce: https://www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji.
      W przypadku reklamacji składanych online, prosimy o kontakt w zgłoszeniu mailowym lub w aplikacji mobilnej.

    • Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?

      Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich sklepach Biedronka na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej: https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje

    • Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?

      Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie, z wyjątkiem sklepów franczyzowych. Reklamacje można zgłaszać również drogą telefoniczną i elektroniczną:
      - kontakt telefoniczny 800 080 010* (z telefonu stacjonarnego)
      - (22) 205 33 00** (z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
      - adres e-mail: bok@biedronka.pl
      - formularz kontaktowy: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt
      - zgłoszenie wysłane przez aplikację mobilną Biedronka
      * połączenie bezpłatne
      ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    Skontaktuj się z nami!

    Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu

    • 800 080 010*
      (z telefonu stacjonarnego)
      lub
      (22) 205 33 00**
      (z telefonu komórkowego
      lub z zagranicy)
    • (22) 205 33 01**
    • bok@biedronka.eu

    * połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów