MAM PARAGON
NIE MAM PARAGONU
Nasze butelki zwrotne
Weź wygodnie piwa w skrzynce i oszczędzaj!
*Przy zakupie 20 takich samych produktów (na jednym paragonie) – rabat o wartości dwóch z nich. Rabat nie obejmuje kaucji za butelkę zwrotną. Wysokość kaucji zależy od rodzaju opakowania zwrotnego. Rabat zostanie rozłożony proporcjonalnie na wszystkie kupowane produkty promocyjne. Regulamin zwrotu butelek i lista produktów dostępne w sklepie i na www.biedronka.pl. Oferta obowiązuje od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Produkty dostępne do wyczerpania zapasów. Zgodnie z regulaminem, Biedronka zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia butelek: brudnych, uszkodzonych, zanieczyszczonych, bez etykiety oraz innych niż po napojach objętych regulaminem. Akcje promocyjne dotyczące butelki zwrotnej łączą się ze sobą.
ZWRACAJ
- nie wyrzucaj!
Często zadawane pytania
Czy Biedronka przyjmuje butelki po piwie wszystkich marek?
Nie, tylko butelki zwrotne po produktach marki: Warka Classic, Kasztelan Niepasteryzowany, Harnaś, Żywiec Jasne Pełne, Tyskie Gronie, Żubr Jasne Pełne oraz Królewskie.
Ile wynosi kaucja za butelkę a ile za kontener?
Kaucja za butelkę wynosi 1 zł. a za kontener, w zależności od dostawcy, 8,00 zł lub 8,07 zł.
Ile butelek mogę zwrócić?
Nie ma limitu sztuk – klient może zwrócić dowolną ilość butelek zwrotnych.
Za które kontenery pobierana jest kaucja zwrotna?
Kaucja pobierana jest za wszystkie dostępne kontenery, w wysokości 8,00 zł pobierana jest w przypadku następujących marek kontenerów: kontener zielony Carlsberg, kontener zielony Okocim, kontener czerwony Tyskie, kontener zielony Lech oraz kontener zielony Żubr. Kaucja w wysokości 8,07 zł pobierana jest w przypadku: kontener czarny Grupa Żywiec, kontener czerwony Warka, kontener czerwony EB, kontener czarny Specjal, kontener czerwony Żywiec.
Dlaczego personel odmówił mi przyjęcia butelek?
Taka możliwość istnieje, jeżeli butelki są po piwie marek wymienionych w pkt. 1, jednak nie występują w ofercie sklepu, w którym klient chce dokonać zwrotu.
Biedronka zastrzega sobie również prawo odmowy przyjęcia butelek zwrotnych: brudnych, uszkodzonych, bez etykiety oraz innych niż po produktach wymienionych w pkt. 1.
Dlaczego otrzymałem voucher za zwrot butelek a nie gotówkę?
W zamian za zwrot butelek Klient otrzymuje:
a. gotówkę - w wysokości pobranej kaucji w przypadku, gdy klient posiada paragon fiskalny wskazujący na pobranie kaucji;
b. voucher – w przypadku, gdy klient nie posiada paragonu;
c. w przypadku, gdy zwrot butelek następuje podczas dokonywania przez Klienta zakupów, kwota do zapłaty za te zakupy zostanie pomniejszona o wartość zwracanych butelek.
Co mogę zrobić, jeżeli otrzymałem voucher za zwrot butelek pomimo tego, że okazałem personelowi paragon?
W takiej sytuacji prosimy zachować voucher oraz skontaktować się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta, które wyjaśni zaistniałą sytuację oraz dopilnuje wypłaty gotówki dla Państwa.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: bok@biedronka.pl lub telefonicznie (22) 205 33 00
Czy voucherem mogę płacić tylko w sklepie, w którym go wydano?
Nie, voucher można wykorzystać w każdym sklepie stacjonarnym naszej sieci i można go użyć wyłącznie jeden raz.
Jak długo jest ważny voucher?
Termin wykorzystania vouchera wynosi 100 dni.
Co w sytuacji, gdy zgubię voucher?
W przypadku zagubienia lub zniszczenia vouchera - wydanie duplikatu nie jest możliwe.
Strona jest dostępna wyłącznie dla osób pełnoletnich.
INFORMACJE
FAQ - pytania i odpowiedzi
Współpraca z producentami
OFERTA
Karty podarunkowe
Copyright 2023 Jeronimo Martins Polska S.A.
Serwis w wersji dla osób niewidomych i niedowidzących